نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1970
-
الف
+

نمایش مستندی از دوستی ایران و افغانستان در رسانه ملی ایران

«در کنار هم» مستندی کوتاه است که به موضوع دوستی ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها پرداخته است.

به گزارش آی فیلم 2 ، مستند کوتاه «در کنار هم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سیدمجتبی خیام الحسینی» که به موضوع دوستی ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها پرداخته ، در رسانه ملی ایران نمایش داده شد.

این مستند موضوع دوستی ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها را در فضای یک کارخانه تولیدی به تصویر می کشد.

«سیدمجتبی خیام الحسینی» با اشاره به موضوع اصلی فلم که به حضور افغانستانی ها در کشور ایران گفت: بخش عظیمی از مهاجران افغانستانی که سال هاست در ایران زندگی می کنند، از طریق وظایف متنوع با مردم ایران پیوند دوستی و برادری برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: مستند کوتاه «در کنار هم» علاوه بر معرفی الگوهای صحیح مدیریت، دوستی مردم ایران و افغانستان را به تصویر می کشد.

«سیدمجتبی خیام الحسینی» افزود: در این مستند به همکاری 2 شریک ایرانی و افغانستانی که سال هاست یک فعالیت اقتصادی موفق را پیش برده اند پرداخته شده است.

این مستند ساز در معرفی فلم  خود و روند داستانی آن به موج گفت: مستند 25 دقیقه ای «در کنار هم» در سال 1397 خورشیدی و با کیفیت اچ دی تهیه و تولید شده است.

«سیدمجتبی خیام الحسینی» متولد 1363 خورشیدی بازیگر و کارگردان ایرانی ، در شهر اصفهان است. وی در  فلم های مستند زیادی از جمله «شیار ازگله»، «صدای صلح»، «رویای خلافت»، «حماسه آمرلی»، «جوله»، «گردان فاطریزه» و... ایفای نقش کرده است.

مستند «در کنار هم»  روز شنبه 16 سنبله(شهریور) در سومین جشنواره تلویزیونی مستند سیمای ایران از شبکه مستند به نمایش درآمد.

سومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند سینمای ایران از 15سرطان(تیر) آغاز شده و تا 20 سنبله(شهریور) جریان دارد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر